VERMEIREN - TURIOS

VERMEIREN TURIOS - WÓZEK INWALIDZKI Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM (KOD NFZ P.130)

Ilość
11 340,00 zł
Brutto
Zapytaj o produkt

compare Porównaj
 

Bezpieczne zakupy

 

Wysyłka do 48h

 

Proste zwroty produktów

VERMEIREN TURIOS - Wózek inwalidzki z napędem na tylne koła.

NOWA KONSTRUKCJA OD VERMEIREN - SOLIDNY I NIEZAWODNY.

Turios to wózek inwalidzki, elektryczny z tradycyjnym rozwiązaniem napędu na tylne koła i w zasadzie na tym kończą się jego podobieństwa do wcześniejszych konstrukcji tego typu. Projektanci postawili w tym modelu na jego dużą uniwersalność w zastosowaniu, w zależności od indywidualnych potrzeb pasażera. Stąd bardzo szeroki wachlarz dostępnych opcji i konfiguracji. Wózek ma stać się podstawowym sprzętem spełniającym pryncypialne wymagania różnych użytkowników, zarówno z przeznaczeniem do jazdy w pomieszczeniach jak i w terenie.

IDEALNY W POMIESZCZENIACH I W TERENIE

Wszechstronność sprzętu jest nie bez znaczenia, szczególnie w sytuacji kiedy decydujemy się tylko na jedno urządzenie. TURIOS odpowiada na to zapotrzebowanie i zachowuje się sprawnie w każdych okolicznościach. Wydajność sytemu napędowego i sterującego jest zoptymalizowana do poziomu satysfakcjonującego zarówno osoby z wolniejszym refleksem i słabą koordynacją, jak również kierowców ceniących dynamiczną jazdę. Nowoczesne silniki oraz sterowniki LINX sprawiają, że poruszanie się w terenie jak i wewnątrz niewielkich pomieszczeń odbywa się w sposób precyzyjny, płynny i bezpieczny.

TURIOS jest bardzo wygodnym pojazdem, pomimo kompaktowych rozmiarów zewnętrznych. Maksymalna szerokość wózka to tylko 58 cm co sprawia, że w ciasnych korytarzach i przejazdach przez wąskie drzwi wózek zachowuje się swobodnie. Jednocześnie inteligentne rozwiązania konstrukcyjne, takie jak zastosowanie stosunkowo mocnych baterii 50Ah, gwarantuje płynną i stabilną jazdę. Duży rozmiar kół, zarówno przednich jak i tylnych, (350 mm tylne, 260x85 przednie) daje wysoką dzielność terenową, umożliwia pokonywanie sporych przeszkód pionowych, a na niestabilnej nawierzchni typu piach, trawa, szutry, wózek zachowa się sprawnie i bezpiecznie.

KONFIGUROWALNOŚĆ.

Nowy Vermeiren jest wózkiem konfigurowalnym. Można go wyposażyć w wiele opcji dodatkowych. Każdy użytkownik poczuje się w wózku komfortowo i może mieć pewność , że spełni jego oczekiwania.

WSZECHSTRONNOŚĆ

W standardowej wersji jest możliwość manualnej zmiany kąta nachylenia oparcia do 32°, oraz siedziska  do 6°. Opcjonalnie Turios może być wyposażony w automatykę oparcia i siedziska. Zmiana kąta siedziska i oparcia oraz płyty podnóżka gwarantuje właściwe pozycjonowanie i optymalną stabilną postawę siedzącą. Przy opcji odchylanego automatycznie oparcia, siedzisko przesuwa się samoczynnie do przodu. Zmienia się w ten sposób automatycznie środek  ciężkości , który jest istotny z punktu widzenia stabilności wózka podczas jazdy z odchylanym oparciem.Wózek można również wyposażony w mocniejsze silniki 450W. Tak duża moc robi z Turiosa bardzo szybki pojazd, w terenie i podnosi jego prędkość do 10 km/h.

Aby podnieść wydajność układu niepędowego można wózek wyposażyć w sterownik LINX .

System  LINX to najnowsze rozwiązanie z zakresu sterowania wózkiem z napędem elektrycznym. Adaptacyjny system kompensacji obciążenia, reaguje w sposób ciągły na zmieniające się parametry pracy silników i to niezależnie na każde koło. Takie zaawansowane technicznie kontrolowanie trakcji pozwala utrzymać stabilną jazdę na niestabilnej nawierzchni. Trawa, koleiny, piasek, szutry czy dywany są sporym wyzwaniem dla większości inwalidzkich wózków elektrycznych. Cięgła korekcja kierunku jazdy dżojstikiem potrafi być uciążliwa dla każdego, nawet w pełni sprawnego. Tym bardziej osoby z ograniczoną sprawnością ruchową górnych kończyn, docenią podczas jazdy system LINX. Dżojstik intuicyjny,  ergonomiczny z bardzo małą siłą nacisku - tylko 190 g.
Sterownik w sposób ciągły analizuje warunki i adaptuje się do nich zwiększając wydajność i kontrolę nad wózkiem. Oprogramowanie sterownika pozwala analizować pracę i obciążenie obu silników niezależnie i dokonuje ciągłej kompensacji. Jazda staje się komfortowa i pewna. Dodatkowo tylne zawieszenie zostało wyposażone w amortyzatory dla płynniejszego pokonywania nierówności.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

T1

T2

TURIOS