Elegance® AG CZ

Mediven Elegance® AG CZ - Pończochy uciskowe z otwartym czubkiem, firmy MEDI.

Ostatnie sztuki w magazynie

Mediven Elegance® AG CZ - Pończochy uciskowe z otwartym czubkiem, firmy MEDI.

Bardzo modne, w najnowszych paletach kolorów i wykończone ekskluzywnymi kryształkami Swarovski®
Testowane dermatologicznie, materiał Soft Elastic dla większej swobody,.
Mediven Elegance łączy skuteczność medyczną z szeroką gamą modeli i kolorów.
Duża paleta kolorów dostosowuje się do każdej mody i każdego stylu. Idealna dla kobiet lubiących dobrze wyglądać.

Detale:
Łatwiejsze zakładanie, zdejmowanie oraz jeszcze lepsze dopasowanie dzięki nowej technologii włókien
Jeszcze bardziej miękkie podczas noszenia i bardziej przezroczyste w wyglądzie
Ulepszona technologia Clima Comfort zapewniająca uczucie lżejszych nóg i mniejsze pocenie
Soft Elastic dla większej swobody palców i większej wygody w odcinku przedstopia
Mniejsza pięta pozwalająca na dopasowanie bez zmarszczeń.
Nie rzucająca się w oczy w butach i szczególnie wytrzymała dzięki podwójnemu wzmocnieniu.

Wsparcie w skleroterapii, przewlekłe choroby żylne: Etapy C0 do C2 zgodnie z klasyfikacją CEAP
Profilaktyka przeciwzakrzepowa u pacjentów mobilnych. Żylaki pierwotne i wtórne, żylaki i obrzęki w okresie ciąży,
niewydolność żył głównych, zakrzepowe zapalenie żył (powierzchowne).
Stany po wyleczonym zapaleniu żył, profilaktycznie w celu zapobiegania zakrzepicy i w stanach po przebytej zakrzepicy.
Zespół pozakrzepicowy, chroniczna niewydolność żył od I do III stadium według Widmera, obrzęk pooperacyjny i pourazowy.
Obrzęk limfatyczny i lipemiczny, cykliczne obrzęki samoistne, Angiodysplazja.
Pomocniczo w leczeniu stwardnienia naczyń i po operacjach żył.
Zatory w wyniku unieruchomienia (artogeniczny zespół zatorowy, niedowład i częściowy niedowład kończyn)
Profilaktycznie w chorobach żył.

Klasę ucisku musi określić lekarz przeprowadzający badanie.
W celu uzyskania lepszych efektów leczenia zaleca się regularne kontrole lekarskie.

Przeciwwskazanie zgodnie z wytycznymi Niemieckiego Towarzystwa Nauk o Układzie Żylnym za bezwzględne przeciwwskazania uznaje się:

Zaawansowana obwodowa niedrożność tętnic, niewyrównana niewydolność serca, septyczne zapalenie żył, Phlegmasia coerulea dolens
Okoliczność, która mimo odpowiedniego wskazania (np. przewlekłej niewydolności żylnej itp.) zawsze prowadzi do zakazu noszenia
medycznych pończoch uciskowych. za warunkowe przeciwwskazania uznaje się:
Sączące dermatozy, uczulenie na materiał, z którego wykonana jest pończocha uciskowa. Zaburzenia czucia w kończynach.
Zaawansowana neuropatia obwodowa (np. cukrzyca), pierwotne rozległe zapalenie stawów.

Ze względu na znane przeciwwskazanie lekarz prowadzący powinien rozważyć korzyści terapeutyczne wynikające z noszenia
medycznych pończoch uciskowych (przy odpowiednim wskazaniu, np. przewlekłej niewydolności żylnej itp.) wobec możliwego
ryzyka związanego ze stosowaniem tego wyrobu medycznego.

Kolory standardowe: Antracytowy, Beżowy, Biały, Brązowy, Czarny, Granatowy Navy, Karmelowy, Kaszmirowy, Medi Magenta, Rose
Kolory sezonowe: Fiolet Violet, Niebieski Royal blue
Skład produktu: CCL 1: 34% elastanu, 66% poliamidu; CCL 2: 39% elastanu, 61% poliamidu

Pończochy należy prać oddzielnie lub razem z tkaninami w podobnym kolorze. Nie używać środków wybielających ani zmiękczających.
Używać detergentów do tkanin wełnianych. Pończochy należy następnie kilkakrotnie wypłukać!
Po praniu powiesić pończochę do wyschnięcia lub niezwłocznie odwirować z ustawieniem dla delikatnego prania.
Nie pozostawiać wilgotnego produktu na lub w ręczniku. Nie pozostawiać do wyschnięcia na grzejnikach ani w bezpośrednim świetle
słonecznym. Pończoch medi nie wolno czyścić chemicznie, środkami do usuwania plam ani przy użyciu benzenu.
Cykl skrócony:
Nie używać wybielacza zawierającego chlor. Suszyć w suszarce bębnowej przy niskim ustawieniu. Nie prasować. Nie prać chemicznie.