Elegance® AD CZ

Mediven Elegance® AD - Podkolanówki uciskowe z czubkiem zamkniętym, firmy MEDI.

Ostatnie sztuki w magazynie

Mediven Elegance® AD - Podkolanówki uciskowe z otwartym czubkiem, firmy MEDI.

Oddychający materiał, stylowe i modne, oddychający i przyjazny materiał.
Twoje korzyści z medi: Niemiecka jakość oraz fachowy serwis i obsługa.

Mediven elegance łączy skuteczność medyczną z szeroką gamą modeli i kolorów.
Duża paleta kolorów dostosowuje się do każdej mody i każdego stylu. Idealna dla kobiet lubiących dobrze wyglądać.

Detale:
Łatwiejsze zakładanie, zdejmowanie oraz jeszcze lepsze dopasowanie dzięki nowej technologii włókien
Jeszcze bardziej miękkie podczas noszenia i bardziej przezroczyste w wyglądzie
Ulepszona technologia Clima Comfort zapewniająca uczucie lżejszych nóg i mniejsze pocenie
Soft Elastic dla większej swobody palców i większej wygody w odcinku przedstopia
Mniejsza pięta pozwalająca na dopasowanie bez zmarszczeń. Nie rzucająca się w oczy w butach i szczególnie wytrzymała dzięki
podwójnemu wzmocnieniu.

Zgodnie z wytycznymi Niemieckiego Towarzystwa Nauk o Układzie Żylnym za bezwzględne przeciwwskazania uznaje się:

Żylaki pierwotne i wtórne, żylaki i obrzęki w okresie ciąży, niewydolność żył głównych.
Zakrzepowe zapalenie żył (powierzchowne), stany po wyleczonym zapaleniu żył, profilaktycznie w celu zapobiegania zakrzepicy
i w stanach po przebytej zakrzepicy. Zespół pozakrzepicowy, chroniczna niewydolność żył od I do III stadium według Widmera.
Obrzęk pooperacyjny i pourazowy, obrzęk limfatyczny i lipemiczny, cykliczne obrzęki samoistne, angiodysplazja.
Pomocniczo w leczeniu stwardnienia naczyń i po operacjach żył.
Zatory w wyniku unieruchomienia (artogeniczny zespół zatorowy, niedowład i częściowy niedowład kończyn)
Profilaktycznie w chorobach żył

Klasę ucisku musi określić lekarz przeprowadzający badanie. W celu uzyskania lepszych efektów leczenia zaleca się regularne
kontrole lekarskie.

Zaawansowana obwodowa niedrożność tętnic, niewyrównana niewydolność serca, septyczne zapalenie żył, phlegmasia coerulea dolens.

UWAGA!
Okoliczność, która mimo odpowiedniego wskazania (np. przewlekłej niewydolności żylnej itp.) zawsze prowadzi do zakazu noszenia
medycznych pończoch uciskowych.

Za warunkowe przeciwwskazania uznaje się:
Sączące dermatozy, uczulenie na materiał, z którego wykonana jest pończocha uciskowa.
Zaburzenia czucia w kończynach, zaawansowana neuropatia obwodowa (np. cukrzyca)
Pierwotne rozległe zapalenie stawów.

Ze względu na znane przeciwwskazanie lekarz prowadzący powinien rozważyć korzyści terapeutyczne wynikające z noszenia medycznych pończoch uciskowych (przy odpowiednim wskazaniu, np. przewlekłej niewydolności żylnej itp.) wobec możliwego ryzyka związanego ze stosowaniem tego wyrobu medycznego.

Kolor: beżowy, karmelowy, granatowy, czarny, biały, antracytowy, kaszmirowy, magenta
Stopa zamknięta
kompresja CCL: CCL1, CCL2
Długość: normalna, krótka
Rozmiar:

Sklad materialu: Elastan, poliamid
Instrukcja prania: Można prać w temperaturze 40°C.