Epicomed® E⁺motion®

Epicomed® E⁺motion® - (kod NFZ L.050) Dynamiczny, sportowy stabilizator kompresyjny łokcia, przeznaczony do uprawiania sportu,
stosowania w pracy i do codziennego użycia.

Realizacja zaopatrzenia w produkty refundowane ze środków NFZ, tylko w salonach stacjonarnych 4med-ortopedia

stosowania w pracy i do codziennego użycia. Zintegrowana silikonowa poduszeczka kwarcowa z profilem 3D
Inspirowane sportową kolekcją CEP.

Ból w łokciu może mieć wiele przyczyn: W przypadku łokcia tenisisty (łac. epicondylitis lateralis humeri),
łokcia golfisty (łac. epicondylitis medialis humeri) lub bólu spowodowanego artrozą / zapaleniem stawów,
stabilizator łokcia Epicomed E+motion przynosi ulgę dzięki kompresyjnej tkaninie.
Gdy się poruszasz, zintegrowane silikonowe poduszeczki kwarcowe z profilem 3D tworzą korzystny efekt masażu.
Pobudzają również krążenie w tkankach. Oznacza to, że opuchliznę i obrzęki można łagodzić w bardziej efektywny sposób,
wspomagając proces gojenia. Nacisk na podrażnione ścięgna można indywidualnie regulować za pomocą odpinanego paska.
Oprócz sprawdzonego i zaufanego działania leczniczego Epicomed E+motion zyskuje dodatkowe punkty dzięki swoim wyjątkowym funkcjom
w sportowym stylu. Oddychający materiał z aktywnego włókna i włókna merino wspiera termoregulację zarówno latem, jak i zimą,
idealnie przystosowując się do ruchu, a także zapewniając stawom dodatkową stabilność w czasie dużego obciążenia podczas sportu,
w pracy lub codziennym życiu. Wyjątkowo duża strefa komfortu sprawia, że stabilizator jest nadzwyczaj wygodny w noszeniu.
Dzięki szerokiemu, elastycznemu mankietowi ze zintegrowanym silikonowym przeszyciem stabilizator nie przemieszcza się podczas
wykonywania różnych czynności.

Wyjątkowo duża stabilność, a jednocześnie jeszcze większa swoboda ruchu. Szeroki i elastyczny mankiet zapewnia solidne i wygodne dopasowanie. Odpinany pasek do indywidualnej regulacji nacisku. Efekt masażu dzięki zintegrowanej silikonowej poduszeczce kwarcowej z profilem 3D. Większa swoboda ruchów dzięki wyjątkowo dużej strefie komfortu. Optymalna przepuszczalność powietrza dzięki aktywnym włóknom. Poprawiona termoregulacja dzięki włóknom Merino.

Epicomed powoduje efekt masażu, który wspomaga perfuzję, poprzez interakcję z dzianiną kompresyjną i dwiema zintegrowanymi
wkładkami silikonowymi. Działanie to przyczynia się do redukcji obrzęków i stłuczeń. Podrażnienie i ból zostają złagodzone.
Dodatkowo pasek mocujący można indywidualnie dopasować do poziomu obciążenia w pracy lub podczas uprawiania sportu.
Pomaga to zmniejszyć nadmierne obciążenie mięśni i ścięgien. Stabilizatory przynoszą najlepsze rezultaty podczas ćwiczeń fizycznych.
Stabilizator można nosić cały dzień. Zależy to jednak od tego, czy osoba nosząca stabilizator odczuwa dyskomfort.
Należy unikać zginania ręki przez długi okres czasu. Stabilizator należy zdejmować na dłuższe okresy w spoczynku (np. podczas snu).

Entezopatia boczna i środkowa (łokieć tenisisty, łokieć golfisty). Wysięk i obrzęk stawów spowodowany artretyzmem i chorobązwyrodnieniową
Chroniczne zapalenie pooperacyjne i pourazowe

Choroby lub urazy skóry w miejscu stosowania, szczególnie z objawami zapalnymi (nadmierne rozgrzanie, obrzęk lub zaczerwienienie)
Wrażliwość i zaburzenia perfuzji w rękach (np. w przypadku cukrzycy). Zaburzenia przepływu limfy, a także niewyjaśnione obrzęki tkanek miękkich, poza obszarem stosowania.

Aby ułatwić sobie zakładanie Epicomed, złóż górną krawędź zapięcia.
Owiń część bandażową na łokciu tak, aby zgięcie łokcia znajdowało się pośrodku dzianej strefy komfortu, a szew na tylnej stronie
biegł przez środkową część kości łokciowej z tyłu ręki. Następnie rozwiń górną część zapięcia z powrotem.
Pozycja części bandażowej jest prawidłowa, gdy wewnętrzną i zewnętrzną kość (nadkłykieć) można wyczuć w szczelinach silikonowych wkładek. Pasek umożliwia indywidualną regulację napięcia w zależności od potrzeb (ciaśniej, luźniej).
W razie potrzeby podczas noszenia pasek można łatwo zdjąć. Należy zadbać o to, aby przeszkolony personel pomógł Ci przy pierwszym zakładaniu stabilizatora.

Odczuwając nadmierny ból lub dyskomfort podczas noszenia należy natychmiast zdjąć produkt i skontaktować się z lekarzem
lub specjalistycznym sklepem. Stabilizatora można także używać w wodzie. Po użyciu produkt należy dokładnie opłukać.

Kolory standardowe: Granatowy
Skład produktu: Poliamid, poliester, elastan, merino

Do prania zapięcia na rzep powinny być zapięte. Zalecamy użycie woreczka na pranie. Pozostałości mydła, balsamy i maści mogą powodować
podrażnienia skóry i zużycie materiału. Płyny zmiękczające, tłuszcze, oleje, balsamy, maści i pozostałości mydła mogą wpływać na materiał,
zmniejszać działanie technologii Clima Comfort i powodować podrażnienia skóry. Produkt należy prać ręcznie, najlepiej za pomocą płynu do prania medi clean lub w delikatnym cyklu w temperaturze 30°C, stosując łagodny detergent bez płynu do płukania tkanin. Nie wybielać.
Pozostawić do wyschnięcia. Nie prasować. Nie czyścić chemicznie.