Genumedi® E⁺motion® - Dynamiczny stabilizator kolana do sportu, pracy i codziennego życia.
Orteza kolana do kompresji tkanki miękkiej firmy MEDI .

Dobra przyczepność dzięki poczwórnemu efektowi antypoślizgowemu
Zintegrowana silikonowa poduszeczka kwarcowa z profilem 3D.

Istnieje wiele przyczyn bólu w kolanie: Urazy, nadwyrężenia spowodowane przeciążeniem lub operacjami, łagodne zapalenie stawu,
artretyzm lub łagodna niestabilność. Stabilizator kolana Genumedi E+motion pomaga poprzez skuteczne łagodzenie tych problemów.
Gdy się poruszasz, zintegrowana silikonowa poduszeczka kwarcowa z profilem 3D tworzy korzystny efekt masażu.
Pobudza również krążenie w tkankach. Razem z tkaniną kompresyjną skutecznie redukują opuchliznę i obrzęk, wspomagając proces gojenia.
Oprócz sprawdzonego i zaufanego działania leczniczego Genumedi E+motion zyskuje dodatkowe punkty dzięki swoim wyjątkowym funkcjom
w sportowym stylu. Oddychający materiał z aktywnego włókna i włókna merino wspiera termoregulację zarówno latem, jak i zimą,
idealnie przystosowując się do ruchu, a także zapewniając stawom dodatkową stabilność w czasie dużego obciążenia podczas sportu,
w pracy lub codziennym życiu. Poczwórna powłoka silikonowa sprawia, że stabilizator nie przemieszcza się podczas wykonywania żadnych
czynności. Wyjątkowo duża strefa komfortu w obszarze zginania (w zagłębieniu kolana) to kolejne nowe udogodnienie.
Pomaga zapobiegać podrażnieniom skóry i zapewnia komfort noszenia.

Niewielka niestabilność stawu kolanowego, wysięki stawowe i obrzęki, chroniczne zapalenie pooperacyjne i pourazowe.
Choroba zwyrodnieniowa i artretyzm, zespół bólu rzepkowo-udowego.

Choroby lub urazy skóry w miejscu stosowania, szczególnie z objawami zapalnymi (nadmierne rozgrzanie, obrzęk lub zaczerwienienie)
Wrażliwość i zaburzenia perfuzji w nogach (np. w przypadku cukrzycy). Zaburzenia przepływu limfy, a także niezdiagnozowane obrzęki
tkanek miękkich, poza obszarem stosowania.

Jeszcze lepsza przyczepność dzięki poczwórnej powłoce silikonowej, wyjątkowo duża stabilność, a jednocześnie jeszcze większa
swoboda ruchu. Odciążenie kolana dzięki otwartej granicy rzepki. Efekt masażu dzięki zintegrowanej silikonowej poduszeczce
kwarcowej z profilem 3D. Większa swoboda ruchów dzięki wyjątkowo dużej strefie komfortu.
Optymalna przepuszczalność powietrza dzięki aktywnym włóknom. Poprawiona termoregulacja dzięki włóknom merino.

Zintegrowany pierścień silikonowy Genumedi zmniejsza obciążenie rzepki. W połączeniu z dzianiną kompresyjną mają działanie masujące.
To poprawia perfuzję w stawie oraz zmniejsza obrzęk i wysięki. Podrażnienie i ból zostają złagodzone. Równolegle poprawiają się kontrola
mięśni i naturalna stabilizacja stawu kolanowego. Stabilizatory przynoszą najwięcej korzyści podczas aktywności fizycznej.

Chwyć stabilizator kciukiem w górnej części wewnętrznych bocznych pasków na rzep z pokrętłem.
Naciągnij stabilizator na kolano w taki sposób, aby pierścień silikonowy zakrywał rzepkę centralnie i bez nacisku.

Aby zdjąć ortezę, chwyć dolne sztyfty boczne i pociągnij je w dół i od siebie.
Należy zadbać o to, aby przeszkolony personel pomógł Ci przy pierwszym zakładaniu stabilizatora.

Zasadniczo stabilizator można nosić przez cały dzień. Zależy to od tego, czy nosząca go osoba odczuwa dyskomfort.
Co więcej, podczas siedzenia kolana nie można zginać więcej niż do 70°. Stabilizator należy zdejmować w okresie długiego spoczynku
(np. długiego siedzenia, długich podróży lub snu). Odczuwając nadmierny ból lub dyskomfort podczas noszenia należy natychmiast
zdjąć produkt i skontaktować się z lekarzem lub specjalistycznym sklepem.
Stabilizatora można używać w wodzie. Po użyciu należy go dokładnie opłukać.

Kolory standardowe: Granatowy
Skład produktu: Poliamid, poliester, elastan.

Silikonowego pierścienia nie należy zdejmować do prania. Płyny zmiękczające, tłuszcze, oleje i maści mogą negatywnie wpływać na materiał,
zmniejszając efekt Clima Comfort. Pozostałości mydła mogą powodować podrażnienia skóry i zużycie materiału.
Produkt należy prać ręcznie, najlepiej za pomocą płynu do prania medi clean lub w delikatnym cyklu w temperaturze 30°C,
stosując łagodny detergent bez płynu do płukania tkanin.
Pozostawić do wyschnięcia.