Levamed®

Levamed® - Stabilizator stawu skokowego firmy MEDI.

Levamed® - Stabilizator stawu skokowego firmy MEDI.

Wsparcie kompresji tkanek miękkich stawu skokowego w przypadku przewlekłego, pooperacyjnego i pourazowego zapalenia.
Produkt ma zastosowanie wyłącznie ortopedyczne w leczeniu stawu skokowego. Stosować tylko na nienaruszoną skórę.
Stabilizator stawu skokowego: specjalnie dziana strefa komfortu na podbiciu, zintegrowana pelota silikonowa, bezuciskowa krawędź górna.

Efekt masażu dzięki zintegrowanym pelotom silikonowym → zmniejszenie obrzęków i krwiaków
Ucisk proprioceptywny → Prowadzenie i stabilizacja stawów.

Dzięki połączeniu dzianiny uciskowej i dwóch wkładek silikonowych Levamed wywołuje efekt masażu, który poprawia ukrwienie,
prowadząc tym samym do szybszej resorpcji obrzęków i krwiaków. Łagodzi także podrażnienia i ból.
Jednocześnie orteza poprawia siłę mięśniową i stabilizację własną organizmu w obrębie stawu skokowego.

Uczucie niestabilności stawu skokowego (po wcześniejszych ostrych wzgl. przewlekłych urazach więzadła)
Podrażnienia w obrębie stawu (np. przeciążenia, urazy, zabiegi) wiążące się z obrzękami i krwiakami
Stany zapalne stawu (zapalenie stawu). Bolesne zużycie stawu (choroba zwyrodnieniowa).

Zaburzenia czucia i dopływu krwi w nogach i stopach, np. w przypadku cukrzycy
Zaburzenia odpływu limfy – również niejednoznaczne obrzmienie tkanek miękkich przy okolicy zastosowania opaski

Odwiń górną część ortezy aż do nasady wkładki silikonowej na zewnątrz.
Uchwyć ortezę w okolicy środka wkładek silikonowych i naciągnij ją przez stopę aż do prawidłowego ułożenia części piętowej.
Z powrotem odwiń górną część ortezy i ewent. podciągnij ją ku górze.
W razie potrzeby popraw położenie wkładek silikonowych tak, aby obydwie leżały prawidłowo wokół kostek.
Pierwsze założenie opaski powinno nastąpić po poinstruowaniu pacjenta przez personel specjalistyczny.

Maksymalną skuteczność ortezy osiągają podczas aktywności fizycznej.
Z zasady możliwe jest noszenie ortezy przez cały dzień. Decyzję o tym należy jednak podjąć na podstawie własnych odczuć podczas noszenia.
Przy przedłużającym się stanie spoczynku stawu (np. długie siedzenie/prowadzenie pojazdu, sen) należy zdejmować ortezę.
W przypadku wystąpienia nadmiernego bólu lub nieprzyjemnego uczucia podczas noszenia opaski, proszę ją natychmiast zdjąć i udać się
do swojego lekarza lub specjalistycznego sklepu. Bandaż nadaje się do stosowania w wodzie. Produkt należy dokładnie wypłukać.

Kolory standardowe: Piaskowy, Szary
Skład produktu: Poliamid, Poliester, Elastan

Resztki detergentu mogą powodować
podrażnienia skóry oraz uszkadzać materiał.
Produkt należy prać ręcznie, najlepiej
środkiem do mycia marki medi clean,
lub w pralce w programie do tkanin
delikatnych w temperaturze 30°C,
używając środka do prania tkanin
delikatnych bez płynu zmiękczającego.
Suszyć na powietrzu.